۱۴۰۰/۱۲/۱۷

هفته‌ی انسانیت

اول تا هفتم مارس هفته‌ی انسانیت است. ثبت هفته‌ای به نام انسانیت ایده‌ی دکتر استنلی جی دریک بود که می‌خواست در تولد شصت سالگی خودش سازمانی تاسیس کند که مدافع و گسترش دهنده‌ی صلح باشد. اهداف این سازمان بر مبنای حذف تمام چیزهایی است که انسان ها را از هم متمایز می‌کند. بنابراین، سازمان از تمام اعضای خود، صرف نظر از گرایش سیاسی و مذهبی آنها، حمایت می‌کند.
هدف از ثبت هفته‌ای به نام انسانیت، بازنگری تمام قوانین و رفتارهای فردی و اجتماعی است که به انسان بودن، از این لحاظ که انسان می‌تواند عشق بورزد، تاریخ بسازد، ادبیات و هنر و موسیقی خلق کند، مربوط باشد.
این هفته را باید با تمرین انسان بودن سپری کرد. عشق ورزیدن بزگترین برتری انسان به سایر موجودات است. پس عشق بورزید. با دیگران و بویژه با خودتان مهربان باشید. می‌توانید در امور خیریه شرکت کنید تا عشق خود را به دیگران برسانید. می‌توانید نگاهی محبت آمیز به خودتان و زندگی خودتان بیندازید و اگر لازم است، رژیم غذایی یا عادت‌های تخریب کننده‌ را تغییر دهید. می‌توانید با تغییری کوچک در خانه یا محل کارتان وضعیت روحی و جسمی خود و اطرفیانتان را بهتر کنید. می‌توانید ساز بزنید، نقاشی کنید، چیزی بنویسید، غذای جدیدی بپزید یا کیکی تزیین کنید. هر کار می‌توانید بکنید تا مهر و عشق در فضا پراکنده شود.