۱۳۸۵/۰۶/۱۴

مسابقه شعر

سلام به همه.
فرصت ندارم که کامل توضیح بدم. این لینکو ببینید:

می‌تونید سوالاتتون رو همونجا بپرسید. من ازشون فرصت گرفتم که بتونم اقلن به دوستام خبر بدم. باور دارم که خیلی از ما هم از این شعرها از مادربزرگ‌هامون شنیدیم و بلدیم و هم پیش میاد که برای خودمون ترانه‌های ساده بسازیم و زمزمه کنیم. حالا شاید خیلی‌ها هم مسخره کنن. ولی بهرحال مشکلی که برامون پیش نمیاد. غیر از اینکه یه کم بازی می‌کنیم و می‌خندیم و شعرهای جدید می‌شنویم. مگه بده؟
منم قول دادم که شعرهای برنده رو تو سایت پنجره منتشر کنم. راستی مسوولیت بخش شعر سایت پنجره رو گذاشتن به عهده ی من. اگه شعر یا مقاله‌ای شعری دارید می‌تونید مستقیم برای خودم بفرستید. با هم کنار میایم.
یه دو هفته‌ای هم نیستم. می‌رم سفر. گمون کنم سفر خیلی خوبی باشه. امیدوارم کلی عکس و کلی نوشته برام داشته باشه.
تو رو خدا حرفم رو برای مسابقه‌ی شعر جدی بگیرید. ضرر که نداره. خوش می‌گذره.

پیشاپیش از همکاری و توجه جنابعالی سپاسگزارم.
(اینم محض خاطر این بود که اگه دلتون می‌خواد رسمن ازتون دعوت بشه، مودبانه دعوت کرده باشم)