۱۳۸۴/۱۰/۱۲

مشکلات اینترنتی

دوستان عزیزم سلام!
چند روزی است فهمیده ام که از حدود دو هفته ی پیش، یا شاید هم بیشتر، آفلاین هایم به بعضی ها نمی رسد و گمان می کنم که خیلی از آفلاین ها را هم از دست داده ام. لطف کنید و اگر پیغام مهمی دارید، ایمیل بفرستید. اگر هم مهم نیست که بی خیال!
دوباره می گویم و باز تاکید می کنم که بعدا گله نکنید: من آفلاین هایم را نخوانده دیلیت می کنم.
مشکلات اساسی دیگری هم دارم مثل اینکه هیچ لینکی را روی صفحه ی وبلاگم نمی بینم و درنتیجه دسترسی به خیلی جاها ندارم. من اگر این صفحه را نداشته باشم حسابی بیچاره می شوم. باکس میل های جی-میل را به همین دلیل نداشتن آدرس، چند روز است که چک نکرده ام. (شوخی نکن! همه ی آدرس ها رو که نمیشه حفظ کرد.)
سرعت پایین اینترنت و مشکلات دیگری هم هست که باعث می شود نتوانم چیزی پست کنم و از جواب دادن به ایمیل ها و یا حتی باز کردنشان هم منصرف شوم. خلاصه اینکه اگر کاری داشتید، فکر دیگری بردارید. اگر دیدید جواب نمی دهم نگران نشوید. فقط یک خورده حوصله کنید.
با آرزوی شادی برای همه، نفیسه.