۱۳۹۱/۰۴/۱۶

توضیحات بی‌مورد

مدتی هست که کمتر فرصت می‌کنم بنویسم. وبلاگ نویسی را با همه لذتش از دست داده‌ام. حالا بیشتر در فیس‌بوک می‌نویسم. گاهی، یعنی خیلی وقت‌ها فراموش می‌کنم حتی مطالب وبلاگی را از آنجا منتقل کنم به اینجا. هیچ خوشایند نیست اما ارتباط‌های لمس شدنی فیس‌بوک خوشایندتر است. بهرحال وبلاگ نویسی حال و هوای خودش را دارد. تفاوت دیگر در این است که می‌شود بی‌هوا رفت و روی فیس‌بوک، آنی از چیزی نوشت اما برای نوشتن مطلبی برای وبلاگ باید دست کم قدری فکر کرد (برخلاف عادتم این پست را بدون فکر می‌نویسم).
امروز یک مقدار از مطالبی را منتقل کرده‌ام که مدت‌ها روی کامپیوترم منتظر منتقل شدن مانده بودند. یکی دو هفته پیش کامپیوترم را نو کردم و دوباره ویندوز ریختم و اطلاعاتم را کلن جابجا کرده‌ام که به این بهانه کلی چیزهای تازه پیدا کرده‌ام، فراموش شده و کلی هم مطالب بی‌مورد که باید دیلیت می‌شدند. هنوز کار انتقال اطلاعاتم تمام نشده و فکر می‌کنم یک چندجا خرابکاری هم کرده‌ام که شاید مجبور باشم به همین زودی ویندوز را دوباره نو کنم.